VesiVeijarin kesäkausi käynnistyi vilkkaasti

Uintikeskus VesiVeijari avasi jälleen ovensa ma 5.6. kolmen viikon vuosihuollon jälkeen. Kiireiset kolme viikkoa huolto- ja remonttitöiden merkeissä näkyvät asiakkaille vielä muutaman viikon yhden saunan ollessa pois käytöstä. Miesten puolen toinen yleisistä saunoista saa uudet lauderungot ja lauteet. Sen valmistuminen kestää vielä arviolta 3-4 viikkoa. Kyseisen saunan pesutilat ja pukuhuone on tarkoitus avata vielä tällä viikolla, mutta toista saunaa joudumme siis vielä tovin odottamaan.

Onneksi sitä odotellessa voi käydä nauttimassa vaikkapa savusaunan avoimista vuoroista ulkoaltailla.

Savusauna lämpimänä uintiasiakkaille:

tiistaisin klo 16-17.30 naiset ja klo 17.30-19 miehet
torstaisin klo 16-17.30 miehet ja klo 17.30-19 naiset
sunnuntaisin klo 14-15.30 miehet ja klo 15.30-17 naiset

Torstaina 22.6.2023 savusauna on poikkeuksellisesti avoinna:
klo 14-15.30 miehet, klo 15.30-17 naiset

Tärkeimpänä tietenkin on se, että VesiVeijari on taas avoinna ja kesäkausi käynnistynyt! Maanantain noin 700 uintikävijää osoitti, että aukeamista on odotettu.

Muistutuksena vielä, että maauimalan ison altaan veden lämpötila on n. 25-26 astetta, joten viileälläkin ilmalla tarkenee ulkoaltailla polskia!

Lisätietoja VesiVeijarin kesästä: https://www.kokkola.fi/vapaa-aika/liikunta/uintikeskus-vesiveijari/ tai vaihtoehtona ottaa artikkelin kuva talteen. Siinä tärkeimmät tapahtumat sekä aukioloajat.